ورزش

تکلیف دروازه‌بان اول سپاهان مشخص شد

خبرورزشی –

سپاهان با از دست دادن سید پیام نیازمند که راهی پرتغال شد نیما میرزازاد دروازه‌بان نساجی را به خدمت گرفت اما به دنبال جذب یک دروازه‌بان اول است.

صحبت از حضور رشید مظاهری و علیرضا حقیقی در تیم سپاهان بود اما رشید مظاهری هم چنان در تمرینات استقلال حاضر می‌شود و علیرضا حقیقی هم با تیم نساجی قرارداد بسته است.

از اصفهان خبر می‌رسد سپاهان به دنبال جذب یک دروازه‌بان خارجی است و پرونده برخی از دروازه‌بان‌های خارجی از سوی محرم نوید کیا و مربی دروازه‌بان‌های این تیم در حال بررسی است و شاید در روزهای آینده یک دروازه‌بان صرب به ترکیب تیم اضافه شود.

سپاهان برای جذب دروازه‌بان خارجی با محدودیت مواجه نیست به این خاطر که حضور بازیکن و مربی خارجی جدید در تیم‌های لیگ برتری آزاد شده و از سویی سپاهان هیچ پرونده ای در فیفا که منجر به صدور رای شده باشد ندارد تا در استفاده از این امتیاز با محدودیت مواجه شود.

سپاهان از جمله تیم‌هایی است که در گذشته هم دروازه‌بان خارجی در اختیار گرفته است. آرمناک پطروسیان دروازه‌بان ارمنی سال‌های سال مرد شماره یک سپاهان بود و با این تیم به عناوین زیادی دست پیدا کرد.

سپاهان در سال‌های اخیر کمتر با تغییر دروازه‌بان همراه بوده و در تلاش است دروازه‌بان خارجی به خدمت بگیرد که دست کم به اندازه پیام نیازمند از آن استفاده کند.

سپاهان بازیکنانی چون محمد محبی، احسان حاج صفی، کی روش استنلی، پیام نیازمند و… را از دست داد اما توانست بازیکنانی چون فرشاد احمد زاده، شهریار مغانلو و… را به ترکیب خود اضافه کند. به نظر می‌رسد در روزهای آینده هم شاهد ملحق شدن چند بازیکن اسمی به ترکیب این تیم خواهیم بود. ضمن اینکه سپاهان موفق شد قرارداد بازیکنان چون سجاد شهباززاده را تمدید کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا