استانها

برنامه‌های دهه غدیر در استان علوی تبار مازندران با شکوه برگزار شود

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، سردار سیاوش مسلمی در جلسه هیئت رزمندگان اسلام استان مازندران با تاکید بر حمایت معنوی از هیئت‌های مذهبی به واسطه اهداف ویژه‌ای که هیئت‌های مذهبی داشته باشند، اظهارداشت: هیئت‌های رزمندگان هیات ریشه‌دار و دغدغه‌مند در حوزه انقلاب هستند که در این مسیر با اهتمام باید با نقش‌آفرینی در گسترش ارزش‌های انقلابی و اسلامی نقش داشته باشند.

وی تصریح کرد: یکی از مسائلی که با شیوع ویروس کرونا تبدیل به فرصت شد فضای مجازی بوده است که به راحتی خیلی از مشکلات به‌واسطه شبکه‌های اجتماعی برطرف شد و داریم از فضای مجازی استفاده می‌کنیم.

مسلمی با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی در امامزادگان مازندران، اضافه کرد: فضا و جو معنوی حاکم در امامزادگان بر کیفیت برگزاری مراسمات اثرگذار است.

مسلمی با تاکید بر اینکه برنامه‌های عید غدیر واقعا مظلوم است، گفت: برنامه‌های دهه غدیر باید به گونه‌ای باشد که برای جوانان دهه سوم و چهارم انقلاب اثرگذار باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با تاکید بر اینکه تبلیغ وقف با عمل به موقوفه است، گفت: مردم وقتی ببینند و در جریان قرار بگیرند اموال موقوفاتشان کجا هزینه شود، بیشتر در بحث وقف پیشگام شده و بیشتر در این مسیر تشویق می‌شوند.

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی گفت: فضا برای برگزاری مراسم مذهبی در امامزادگان و بقاع متبرکه استان فراهم است.

وی با بیان اینکه ما سرباز و امانت‌دار اموال امام حسین (ع) هستیم، افزود: تمام تلاشمان را بکار می‌گیریم تا بتوانیم برنامه‌های مذهبی و ملی در امامزادگان استان داشته باشیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه در ماه رمضان و وضعیت کرونا بیش از ۲۰۰ هزار بسته معیشتی را بین نیازمندان توزیع کردیم، اضافه کرد: موقوفات امانتی است که باید به صاحبان‌شان برگردانیم.وی با تاکید بر اینکه تبلیغ وقف با عمل به موقوفه است، خاطرنشان کرد: مردم وقتی ببینند و در جریان قرار بگیرند اموال موقوفاتشان کجا هزینه شود، بیشتر در بحث وقف پیشگام شده و بیشتر در این مسیر تشویق می‌شوند.

حیدری با اشاره به اینکه باید در گفتار و عمل دغدغه مقام معظم رهبری به جامه عمل بپوشانیم، گفت: برابر با نیات استان برنامه‌های غدیر در تمام امامزادگان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: بحث محرم را پیش‌رو داریم و باید تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم‌های مذهبی در امامزاده‌های شاخص استان در دستور کار قرار دارد.

۴۶

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا