ورزش

واکنش عجیب آقای «جدی می‌فرمایید» به شکست تیلور

به گزارش خبرگزاری سیلاد؛ احمد مجدزاده روز یکشنبه در گفت‌و گو با خبرنگار ایرنا با ابراز خرسندی از شکست دیوید تیلور آمریکایی اظهار داشت: دیدید که گفتم تیلور شکست‌ناپذیر نیست، جوانی که تیلور را شکست داده کار بزرگی انجام داد، اما در برابر حسن نمی‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد و یزدانی مثل آب خوردن و با یک دست او را شکست می‌دهد زیرا آرون بروکس با کشتی انفجاری و حرکات خاص یزدانی آشنا نیست.

وی ادامه داد: البته بروکس مانند خیلی از آمریکایی‌ها از جمله تیلور کشتی‌های سریع، گارد بسته و دوخم‌های خوبی می‌گیرند و حتی استایل این کشتی‌گیر مانند جادوگر آمریکایی است. تیلور در کشتی سریع بود و مثل عقاب چنگ می‌انداخت و این کشتی‌گیر نیز مانند تیلور عمل خواهد کرد.

مجدزاده در خصوص کشتی احتمالی یزدانی و بروکس گفت: این کشتی‌گیر برابر هم قرار نگرفته‌اند و به بدن یزدانی نیز آشنایی کاملی ندارد چراکه این برگ برنده برای حسن به شمار می‌رود.

او در خصوص حضور در اردوی تیم ملی کشتی آزاد گفت: در کمپ تیم ملی با علیرضا دبیر و محسن کاوه دیدار کردم و به اردوی تیم ملی کشتی آزاد رفتم. توصیه‌هایی به کشتی‌گیران داشتنم از جمله به آنها گفتم تکنیک و تاکتیک مکمل هم هستند و منتظر آن هستم که بار دیگر به اردوی تیم ملی بروم و شخصا با ملی‌پوشان کار کنم و یکی سری نکات اساسی را به‌ آنان بازگو کنم.

۲۵۸ ۲۵۸

مجله خبری سیلاد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا